Точно така,от мин.до макс е 1 литър,стандарт е за всички коли!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Масло във въздуховодите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеМоята по груби сметки, не по километрж е на 250 000.На колко милилитра отговаря от макс. до мин. на щеката?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеМммм, щом се стича май работата не е на добре.Препоръчвам ти да сваляш турбината и да я носиш за рециклиране ако все още подлежи на рециклиране.Ще се разминеш с 250-300лв.Ако я караш така има опасност да събере масло в кулера и в един "хубав" момент надувайки да го изхвърли в двигателя, което е опасно. И аз карам с 10В60 не Селения, но нямам такива проблеми.Карай с изключен СТР на висока предавка с ниски обороти(1500 примерно), дай гас и се заслушай дали има виене, когато почне да надува турбината.
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеами при градуси от рода на -20 виж оринтировъчно какво се случва с каде каде по тънките масла... http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4
Но сваляй и я носи докато е времелично аз бих я карал зимата с 5w40 или целогодишно с 5w50
иначе да за жегата 10w60 си е добро
то излиза че през януари, Рейсинг-а е бил на грес. А често се случваше да я понапъна сутрин, докато я изкарам от преспите пред блока
.
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение+ Не на последно място си прегледай многото маркучи за картерна вентилация...
Още един проблем се появи - загрява и то стабилно. При продължително каране бавно или на светофар , изведнъж стрелката за темп. устремено тръгва към 100 градуса, стигне ли ги се включват вентилаторите на макс и за 1-2мин всичко се нормализира, ОБАЧЕ всичко това се случва при 5-10 градуса външна температура. Турбината явно нагрява прекалено много въздуха. След 30мин каране, кулера и тръбите след него са горещи (поне към 60-70 C), a всмукателния колектор и bov-а не могат да се пипнат.
Ако се окаже че турбото е "разлопано", какво бихте ми препоръчали, рециклиране или друго турбо (Т28 примерно)? И ако сложа Т28 задължителен ли е ремапа после?Alfa 166 2.0 TS
Alfa 166 V6 TB RIP
Alfa GT 2.0 JTS
Comment
-
Карай си колата и не го мисли турбото.Ще живее още доста.Относно прегряването явно не работи първата степен на перките.Би трябвало да ти светне чека.Пуснете и една диагностика и виж дали работи първата степен.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеМммм, щом се стича май работата не е на добре.Препоръчвам ти да сваляш турбината и да я носиш за рециклиране ако все още подлежи на рециклиране.Ще се разминеш с 250-300лв.Ако я караш така има опасност да събере масло в кулера и в един "хубав" момент надувайки да го изхвърли в двигателя, което е опасно. И аз карам с 10В60 не Селения, но нямам такива проблеми.Карай с изключен СТР на висока предавка с ниски обороти(1500 примерно), дай гас и се заслушай дали има виене, когато почне да надува турбината.
Comment
Comment