Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло във въздуховодите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Точно така,от мин.до макс е 1 литър,стандарт е за всички коли!
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140hp/after remap 190hp/ Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp/after remap 140hp/!!!/Suzuki750 Gsx-R 150+hp.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Моята по груби сметки, не по километрж е на 250 000.На колко милилитра отговаря от макс. до мин. на щеката?
      а аз ти казвам че лики молито беше единственото масло което алфата ми хапна от него, нито Аджип нито Мотул мърдат от средата на щеката!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Мммм, щом се стича май работата не е на добре.Препоръчвам ти да сваляш турбината и да я носиш за рециклиране ако все още подлежи на рециклиране.Ще се разминеш с 250-300лв.Ако я караш така има опасност да събере масло в кулера и в един "хубав" момент надувайки да го изхвърли в двигателя, което е опасно. И аз карам с 10В60 не Селения, но нямам такива проблеми.Карай с изключен СТР на висока предавка с ниски обороти(1500 примерно), дай гас и се заслушай дали има виене, когато почне да надува турбината.
        Всъщност се оказа че не е загубила толкова много масло, доляхме 500мл и почти стигна макс, демек едва ли е загубила повече от 200-300мл. Виене няма, или поне не мога да го чуя, но сякаш е загубила мощност.
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        ами при градуси от рода на -20 виж оринтировъчно какво се случва с каде каде по тънките масла... http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4
        Но сваляй и я носи докато е време лично аз бих я карал зимата с 5w40 или целогодишно с 5w50 иначе да за жегата 10w60 си е добро
        то излиза че през януари, Рейсинг-а е бил на грес. А често се случваше да я понапъна сутрин, докато я изкарам от преспите пред блока.
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        + Не на последно място си прегледай многото маркучи за картерна вентилация...
        Ако има проблем с тях същите ли са симптомите?


        Още един проблем се появи - загрява и то стабилно. При продължително каране бавно или на светофар , изведнъж стрелката за темп. устремено тръгва към 100 градуса, стигне ли ги се включват вентилаторите на макс и за 1-2мин всичко се нормализира, ОБАЧЕ всичко това се случва при 5-10 градуса външна температура. Турбината явно нагрява прекалено много въздуха. След 30мин каране, кулера и тръбите след него са горещи (поне към 60-70 C), a всмукателния колектор и bov-а не могат да се пипнат.
        Ако се окаже че турбото е "разлопано", какво бихте ми препоръчали, рециклиране или друго турбо (Т28 примерно)? И ако сложа Т28 задължителен ли е ремапа после?
        Alfa 166 2.0 TS
        Alfa 166 V6 TB RIP
        Alfa GT 2.0 JTS

        Comment


        • #19
          Карай си колата и не го мисли турбото.Ще живее още доста.Относно прегряването явно не работи първата степен на перките.Би трябвало да ти светне чека.Пуснете и една диагностика и виж дали работи първата степен.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            Мммм, щом се стича май работата не е на добре.Препоръчвам ти да сваляш турбината и да я носиш за рециклиране ако все още подлежи на рециклиране.Ще се разминеш с 250-300лв.Ако я караш така има опасност да събере масло в кулера и в един "хубав" момент надувайки да го изхвърли в двигателя, което е опасно. И аз карам с 10В60 не Селения, но нямам такива проблеми.Карай с изключен СТР на висока предавка с ниски обороти(1500 примерно), дай гас и се заслушай дали има виене, когато почне да надува турбината.
            На същото мнение съм, сега след като я скапах ( турбината ) с нов картридж и пробег около 1500 км, след подмяна, няма грам масло помаркуча.

            Comment

            Working...
            X